Effenzee Myracle Lotion

Losyen Bakar Lemak Satu Dari Produk Rutin Harian Saya

March 10, 2018,2 Comments

LOSYEN BAKAR LEMAK | MYRACLE EFFENZEE LOTION| Antara koleksi rutin harian Mar wajib ada losyen untuk bakar lemak satu. Boleh dikatakan semua orang wajib ada. Sebab kita boleh pakai kat tempat yang ada lemak lemak degil heheh. Opps, nampak je Mar kurus tapi ada je bahagian yang mengembang bila makan tak hingat dunia! hurm .

 Myracle Lotion Effenzee : Bau yang best & sejuk lepas pakai!
Losyen yang bersaiz 150 mililiter (ml) ni wangi & tak melekit taw bila pakai, terus meresap je dalam kulit sebab tu la Mar suka pakai.

FUNGSI  MYRACLE EFFENZEE LOTION  
ni adalah untuk :

membantu memecahkan lapisan lemak yang berlebihan
Dapat mengawal selera makan
Memudarkan kesan selulit
Mengurangkan masalah perut buncit
Untuk ibu yang berpantang pula ia dapat membantu mengecutkan rahim
Dapat melancarkan kitaran haid
Membantu melawaskan sistem pencernaan dan sembelit
Menyelesaikan masalah bau badan
Melegakan masalah sakit kepala

SESUAI UNTUK SEMUA GOLONGAN
Losyen ni juga sesuai digunakan oleh semua golongan taw, seawal bayi sehinggalah orang dewasa. Dan yang paling penting, wanita yang sedang berpantang pun boleh menggunakan produk ni untuk dapatkan kembali bentuk badan yang ideal tanpa perlu berasa tersiksa. Yelah kalau menjalani rutin diet ketat  ketika berpantang akan mengakibatkan kuantiti susu badan dihasilkan merundum taw. Bagus juga bila ada Losyen Myracle Effenzee ni.

BAHAN BERKUALITI TINGGI
Lebih lebih lagi ia menggunakan bahan bahan yang berkualiti tinggi seperti bunga matahari,jojoba,argan dan buah zaitun. Selain itu ia juga mendapat khasiat daripada vigetol ivy dan kolagen marine. Dengan semua itulah membuatkan losyen ni lebih efektif untuk membantu proses pembakaran lemak. 


Semua bahan bahan dia Mar suka!


Myracle Effenzee Lotion ni Mar suka pakai before sleep & lepas workout
• Suka sangat letak kat perut, kaki, lengan Sebab rasa sejuk & selesa bila tidur . Kalau korang nak efek V dekat muka, sapu la losyen ni dekat dagu k! . 


MAKLUMAT LANJUT TENTANG LOSYEN BEST NI :

INSTAGRAM : effenzee_official 
FACEBOOK: effenzeeHQ


Thanks sudi singgah baca! 
This my favourite day routine!
Much love,
Mar

You Might Also Like

2 comments:

  1. wah menarik
    boleh cuba nih

    ReplyDelete
  2. The snacks here had a smooth taste with a bit of cheese and lime juice. To start, we got pork rinds at event space here; they were really flavorful with a spicy kick and smooth taste. Plus, it was a large fresh bag too, place is worth the price.

    ReplyDelete