Kedai Aksesori paling murah di Malaysia

KEDAI USTAZ Damansara : Kedai Aksesori handphone paling murah

December 20, 2015,2 Comments


Hello awaaa, 
Kenapa la saya baru tahu kedai ni . Kedai aksesori handphone paling murah kot. 
Housemate baru balik dari Damansara semata nak pergi kedai Ustaz . Eh kedai ustaz ? 
hairan , kedai apa tu , rupa rupanya famous sangat kedai ni . 
Aduhai kenapa lah i baru tahu .
 Rasa macam nak nanges murah sangat . T_T 



Aksesori handphone ,housemate shopping di Kedai Ustaz Damansara 

Nah buktinya, housemate baru beli barang barang handphone kat sana . 
Awaak serius murah ! tengoklah harga . Kualiti pun okay .
Macam tak caya pulak kan charger rm3 ? Wow Amazing .


Lepas ni, nak cari barang handphone kat sini je . Yang penting kualiti okay .
Kalau sebelum ni beli Usb rm10 tapi pakai sekali je dah patah hati .
Baik saya pergi kedai ustaz . walaupun jauh sanggup je . hee 



Pic Credit to blog : fazlizainul.wordpress.com



Ni alamat dia:
No 25, Jalan Teknologi,
The Core Kota Damansara,
47810 Petaling Jaya.
No tel: 0196631704

Thanks reading guys !




You Might Also Like

2 comments:

  1. heheheeh kalu nak balik sg buloh selalu gak ajak abg singgah ....

    ReplyDelete